14 November 2013

# resepi masakan

Resepi Ikan Siakap 3 Rasa

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...


hari ni mama nak kongsi gambar dan resepi jer yer...kali ni resepi Ikan Siakap 3 Rasa kiranya resepi ulangan dan saja nak kongsikan dengan kawan-kawan semuanya...

bila dah tengok gambar menu ini terasa dah lapar pula perut ni...pada kawan-kawan yang tidak tahu nak masak apa hari ini bolehlah mencuba resepi ini...nak tengok resepinya boleh tekan sini yer...selamat mencuba yer kawan-kawan semua bye...

13 comments:

  1. sedap nya ikan masak 3 rasa...

    ReplyDelete
  2. dapat pulak siakap ni goreng garing2...lepas tu curah sos tiga rasa ni...perghhh memang terbaik dan meletop ni mama...

    ReplyDelete
  3. terliurnya mama...dh la puasa arini..haha..mkn berbuka pun sedap ni

    ReplyDelete
  4. as-salam mama
    sedapnya.dahlama tak masak siakap 3 rasa

    ReplyDelete
  5. Siakap kalau tak stim masak tiga rasa memang sedap kan:)

    ReplyDelete
  6. sedap ni kak.. banyak bahan dalam dia tu..

    ReplyDelete
  7. ngape ikan siakap 3 rasa mama nampak sedap. Kalo siakap 3 rasa saya mesti tak cantik pon bila amik gmbr.

    ReplyDelete
  8. hanya mampu membayangkan..

    ReplyDelete
  9. wow mama...sedapnya...hihihi

    ReplyDelete
  10. ikan siakap memang sedap kalau masak 3 rasa ni kan :)

    ReplyDelete
  11. sedap gak masak cam ni. we all jarang masak ikan macam ni.. selalu tu asam pedasss je.. hee

    ReplyDelete
  12. wahh terliur melihatnya ..nyum nyum :)

    ReplyDelete