13 July 2013

# info

Honda Jazz Turun Harga

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...

Kekawan bila dah booking kat Air Asia tadi lepas ni kita pi tengok pula jenama kereta Honda Jazz ni pula...ada promosi juga la harga kereta ni dah turun dari yang biasa dulu...kalau macam ni boleh kita booking sebiji buat jenjalan pada hari raya nanti...hehhee seronoknya kalau dapat naik kereta barukan...



Honda Jazz baru CKD ini ditawarkan dengan harga atas jalan RM 74,800 seunit berbanding hampir RM100,000 bagi model CBU sebelumnya..Pengarah Urusan dan Ketua Eksekutif Honda Malaysia Yoichiro Ueno berkata Honda Jazz enjin CKD adalah model pertama dalam sejarah Honda Malaysia dijual pada harga bawah RM 75,000..ingin tahu lebih lanjut tentang kereta honda Jazz tekan sini...

p/s ada duit semua boleh dapatkan...

7 comments:

  1. Rmai kot tulih kt fb brkenan kreta ni..timm xmint sgt keta2 nie..he³

    ReplyDelete
  2. eloklah harga keta makin turun,, harap2 jenama lain pun ikut turun gak la

    ReplyDelete
  3. kereta baru pulak ye mama?hehehe..

    ReplyDelete
  4. murahnya rege keta tu mama...apa lagi...boleh beli satu utk hari raya nanti.....

    ReplyDelete
  5. hoo, hari baru je angkat honda civic, kenapa honda civic tak turun, kalau turun, habis HONDA kena serbu

    ReplyDelete
  6. Alamak!kereta idaman dah turun harga....wow ada pelung untuk memilikinya ni...;)

    ReplyDelete
  7. 75000 pun mahal mama..haha..kalau RM 75 ok..hahaa

    ReplyDelete