23 June 2013

# Muhamad Darwisy Zulkarnain

Paling Menyibuk Betul La Si Kecik Ni...

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...

Cuaca berjerebu dah semakin teruk di Daerah Muar...kenalah duduk berkurung di dalam rumah jer...tengoklah Awisy tu memang semakin lasak dan cerdik budaknya apa kita buat dia pun nak buat juga...dah la seksi tak pakai baju ! malu jer semua orang tengok Awisy... 


Betul-betul la budak kecik ni...grandma nak guna vakum tu ! masa tu la dia dok menyibuk sama...grandma nak buat kerja pun susah jadinya...rajin sungguh nak menolong kita nak pegang vakum tu dia pun nak juga pegang...dah besar nanti jangan malas pula nak tolong grandma tau..

4 comments:

  1. hee...Awisy pun nak tolong grandma dia...heee

    ReplyDelete
  2. nk amek hati grandma la tu.. :)

    ReplyDelete
  3. hihihi..comel betul si awisy ni :-)

    ReplyDelete