31 May 2013

# Muhamad Darwisy Zulkarnain

Awisy Dah Tumbuh Gigi

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...

Awisy dah tumbuh gigi yer !!! patutlah suka sesangat gigit-gigit tangan grandma ni rupa-rupanya dah nak tumbuh gigi...bila Awisy ketawa dah mula nampak giginya yang dah tumbuh tu...comel jer bila dah ada gigi kat atas tu...


 grandma nak ambil gambar gigi Awisy pun bukan main susah lagi ! bila suruh buka mulut  jer dia mulalah kemam-kemamkan bibir tu... takut sangat grandma nak ambil gambar gigi Awisy yang baru tumbuh 2 batang tu...

ini dia kena geletek dulu baru boleh nak ambil gambar giginya tu... 

betul ke cakap orang tua dulu-dulu kalau budak tumbuh gigi atas dulu budak tu akan jadi sombong?tak tahulah mama betul ke tidak kebenarannya tu...ada juga yang cakap budak tu akan jadi bijak bila besarnya...kita tengok jer nanti moga Awisy bila besar nanti akan jadi anak yang soleh yer..

p/s semuanya atas didikan ibubapa mencorakkan hidup anak2 merekakan...

5 comments:

  1. wah dah tumbuh gigi... ^_^ he he he...lepas ni boleh makan macam2...

    ReplyDelete
  2. aloo comey gigi dia hikhik...


    haaa...baru la senang nak komen mama ;)

    ReplyDelete
  3. Habislah grandma. Kena gigit jer lah nanti ☺☺

    ReplyDelete
  4. salam mama..comelnya gigi 2 btg awisy tuh..:)

    ReplyDelete
  5. saya percaya kalau kita sebutkan atau katakan yang baik baik utk kita..insyaAllah mereka akan jadi orang yang baik baik..kata kata kan doa..

    tu mungkin hanya org tua tua dulu punya tanggapan je kekekeke

    ReplyDelete