06 November 2011

# cerita kucing # kucingku

Papa Hero Dan Heronya...

SALAM 1 MALAYSIA


Assalamualaikum semua...
Pada sesiapa yang dah tahu cerita disebalik kisah Hero ni pasti akan mengalirkan airmata kesedihan.Mama pun pada mula-mula tengok video Hero ni dulu pun menangis teresak-esak.... dek kerana mencuri ikan dia diperlakukan begini rupa....Memang sedih akan cerita kisah Hero ini tapi disebalik itu terdapat seorang hero yang telah menyelamatkannya dan kerana bantuannyalah Hero a.k.a Lyo masih bernyawa lagi sehingga sekarang....hanya Allah saja yang dapat membalas segala pertolongan Papa Hero terhadap binatang kesayangan Rasulullah ini...


Ada juga insan yang begitu prihatin terhadap binatang2 terutamanya kucing ini....semoga Allah saja yang dapat memberikan limpah kurniaNya kepada Papa Hero kita ini dan semoga kucing-kucing peliharaan Papa Hero itu akan sentiasa mendoakan kesejahteraan dengan kemurahan rezeki dalam hidup Papa Hero....


Pada yang ingin menonton video Hero ni pergi saja ke Youtube klik jer kat Hero pasti akan berjumpa dengan gambar2 Hero dan Papa Heronya dan juga boleh ke blog Papa Hero...kalau nak like facebook Hero pun boleh pi je klik kat sini...boleh kita layan gambar-gambar Hero dan Papa Heronya....pada sesiapa yang nak menonton Hero dan Papa Heronya secara LIVE saksikanlah slot Selamat Pagi Malaysia di studio 2 Angkasapuri RTM pada 7.11.2011 jam 8.00 pagi.....jangan ketinggalan yer...


Inilah Hero a.k.a Iyo

16 comments:

  1. Tak sanggup nak tengok.. Siapalaa yg buat dia mcm tu... Rasa nak sembelih je org yg buat.. Hero, i minat you...

    ReplyDelete
  2. memang terbaiklah buat yg jaga hero tu mama, dia memang baik! tengok hero yg takde kaki ni teringat pula mcm mana kalau kita yg takde tangan? memang menakjubkan kuasa Tuhan kan mama, hero dapat hidup lagi...

    ReplyDelete
  3. saya pun tengok kak, kesian kan? memang kejam orang tu!

    ReplyDelete
  4. @Tea

    betul tu rasa nak potong jer tgn pada siapa yg buat hero mcm tukn...:)

    ReplyDelete
  5. @Santri T.P.I.N.I

    byk pahala pada papa hero kerana sanggup menjaga dan membelanya hingga hero dpt hidup lg....Allah Maha Penyayangkn...:)

    ReplyDelete
  6. @mas saari

    mmg sedihkn bila tengok hero tu...:)

    ReplyDelete
  7. huuu
    nak tgkla nnti
    cam sedihhhh je ha
    hayoooo....

    ReplyDelete
  8. tgk gmbr hero pun dah sebak.. :(

    ReplyDelete
  9. sebak nak hayati kisah Hero itu.... semoga hamba yang menjaga kucing malang ini akan dilimpah dengan rezeki..

    salam aidil adha Mama....

    ReplyDelete
  10. memang sedih...6 jahanam lah orang yang memotong kaki kucing tu

    ReplyDelete
  11. @aimie amalina

    mmg sedih kisah hero ni mimi...:(

    ReplyDelete
  12. @Gen2Merah

    InsyaAllah kn mmg besar pahalanya...
    slm aidil adha...:)

    ReplyDelete
  13. @Cik Tie@Akak

    betul tu 6 jahanamlah org tukn...:)

    ReplyDelete
  14. @Iffah Afeefah

    sedih kisahnya iffah kisah kucing Hero tu dipotong kakinya kerana mencuri ikan kat sebuah restoren....
    sedih sesgt bila tengok dia...:(

    ReplyDelete