ASSALAMUALAIKUM...

 MUNAJAT 
Daqmie FT Alfa & Rumie

Kau yang alim
Lagi tahu apa yang ku
Mampu rangkul dan ku pikul
Sebelumnya terkesima tak berdaya
Meniti masa sering saja
Aku alpa dan terluka

Munajat ini ku persembah 
dengan tari
Bahasa ku sendiri
Dengarkanlah terimalah
Alunan rintih jiwaku ini

Risau gundah melingkari peri dunia
Tatkala aku terlupa 
Segala perancangan MU
Meniti masa sering saja
Aku alpa dan terluka

Munajat ini ku persembah dengan tari
Bahasa ku sendiri
Dengarkanlah terimalah 
Alunan rintih jiwaku ini
Nun disatu hari indah
Di jembatan sang kekasih
Kau sambutku
Kau terima yang aku hamba

Meniti masa sering saja
Aku alpa dan terluka
Bahawasanya firman MU nyata
Setelah sukar akan mudah

Munajat ini ku persembah dengan tari
Bahasaku sendiri dengarkanlah
Terimalah alunan rintih jiwaku ini
Nun disatu hari indah
Dijembatan sang kekasih 
Kau sambutku 
Kau terima yang aku hamba

Duhai jiwa
 Janganlah kau mudah lupa
Kepada yang Maha Tahu