Thursday, November 21, 2019

BUAH TANGAN DARI SABAH DARI ANAK SAUDARA

ASSALAMUALAIKUM...
BUAH TANGAN DARI SABAH DARI ANAK SAUDARA | Alhamdullilah tak sangka dapat juga buah tangan dari Sabah ni...buah tangan dari Sabah ini adalah pemberian anak saudara mama tang baru balik bercuti di Sabah..ingat juga dia kat mama ni...
Syukur sesangat ada anak saudara yang baik macam Ati ni,sentiasa ingat orang tua,adik beradik dan ibubapa..
Aunty sentiasa mendoakan agar Ati dan keluarga akan sentiasa dimurahkan rezeki selalu yer..

p/s bila la nak dapat laptop baru agaknya...

3 comments:

  1. Bestnyaa dapat buah tangan.. Hehee.. Lama sy x dpt buah tgn...

    ReplyDelete
  2. huhu..cantiknya...Yan pernah dapat hadia gelang mutiara sabah, tapi gelang tu melenting...balik2 dari jemputan, gelang dah takde kat tgn,...sedih ..

    ReplyDelete