Saturday, October 19, 2019

SARAPAN PAGI SABTUDAY

ASSALAMUALAIKUM...
SARAPAN PAGI SABTUDAY | Lama pulak tak minum berdua kat kedai mamak ni..hari ni lepas hantar anak pi kerja terus singgah minum dulu sebelum pi Tesco cari stok barang basah....hari ni kita order roti kosong satu keping untuk mama dan hubby pula sekeping roti telur...air pula kita order satu gelas jer share berdua...alhamdullilah kenyang perut pagi ni,tengahari nanti kita fikir menu lain pula...
Dah lama tak pekena roti canai juga pekena kari ikannya memang sedap..sesekali makan memang sedap saja...
Dah kenyang perut pagi ni,lepas ni baru sedap berjalan dan bersoping...siap susunkan pinggan yang dah kosong tu ,tak apa senang pekerja kedai mamak ni nak angkat...dah biasa buat macam tu kat rumah jadi bila makan kat luar pun buat juga...

p/s jom kita soping pagi...

4 comments: