Wednesday, August 07, 2019

DEKORASI RUANG UNTUK LAUNDRY ROOM

ASSALAMUALAIKUM...
DEKORASI RUANG UNTUK LAUNDRY ROOM | Satu lagi ruangan deko yang penting juga  dan perlu kita sediakan di rumah walaupun kecil saja...senang cakap semua ruang kat rumah kita semuanya penting dan perlu diambil berat..kalau tak ada memang susah juga kita nak membasuh dan mendobi pakaian seharian kitakan...

Kalau ada ruang yang besar macam dalam gambar yang mama sharekan di bawah ni memang bestkan,semuanya cantik dan menarik sekali dekonya...kalau kita tak dapat sediakan ruang laundry seperti di bawah ni,ruang kecil pun dah cukup baik janji tempatnya sentiasa bersih dan selesa..jomlah kita lihat gambar dekorasi ruang untuk laundry di bawah ini,mana tahu korang ada yang terberkenan pada salah satu dekonya dan sedang berusaha untuk merealisasikan impian korang...
Cantikkan dekorasi ruang laundry yang ada di sini?Memang seronok kalau kita dapat menyediakan ruangan begini di salah satu sudut dapur di rumah kita...berangan-anganlah dan kumpullah duit tabungan supaya impian kita bakal menjadi kenyataan dan bakal dapat menyediakan ruangan laundry yang cantik juga satu hari nanti...okaylah korang semoga apa yang kita impikan bakal menjadi kenyataan di suatu hari nanti...In sha Allah..

p/s terasa macam nak makan la...perut dah berbunyi-bunyi ni...


1 comment: