ASSALAMUALAIKUM...
MELURUH (ALYAH)

Diamku tak bererti aku akur Diamku tak bererti aku hancur Isi hatiku bukan menzahirkan kita Semua menjadi rahsia. (Chorus) Haruskah aku meluruh Bagimu dosaku hina tak terhitung Biar kali yang terakhir ku bertanya Apakah sebenar yang kau inginkan dari diriku Mmmmm….. (Verse) Senyumku bukan kerna aku gembira Senyumku bukan kerna aku bahagia Setiap waktu jiwaku meronta resah Merengkuh cinta yang makin tersisa (Chorus) Haruskah aku meluruh Bagimu dosaku hina tak terhitung Biar kali yang terakhir ku bertanya Apakah sebenar yang kau inginkan dari diriku (Bridge) Ku berikan kau segala di atas nama cinta Ku percaya bahagia kan jadi milik kita Tiada yang aku pinta hanyalah keikhlasan jiwa Tapi semua dusta (Chorus) Haruskah aku meluruh Bagimu dosaku hina tak terhitung Biar kali yg terakhir ku bertanya Apakah sebenar yang kau inginkan dari diriku