ASSALAMUALAIKUM...
NAFAS LEBIH SELESA DENGAN BALSAMO GARLIC BALM GAJAH BARING | Bila cuaca tak menentu sekarang ni,kekadang tu sesiapa juga pasti akan ada masalah pernafasan dan sakit yang lain-lain juga...bila berada dalam masa terdesak tu memang eloklah ada sesuatu yang boleh buat pernafasan kita lebih selesa..perkara-perkara macam ni,sememangnya kita tidak akan dapat menduga bila masa kita memerlukannya tapi eloklah buat persiapan awal yer sediakan satu untuk simpanan kita...hubby mama pun,kalau nak tidur pasti akan menggunakan Gajah Baring BALSAMO Garlic Balm ini...tidur akan lebih senang dan tiada gangguan pernafasan lagi...
Untuk ketahui lebih lanjut tentang produk ni jom kita lihat info dan kegunaan Balsamo Garlic Balm Gajah Baring ini...

Gajah Baring BALSAMO Garlic Balm adalah satu produk istimewa untuk urutan kasih sayang seisi keluarga selain melembapkan kulit yang kering.Ia boleh digunakan setiap kali lepas mandi pagi dan malam untuk keselesaan nafas dan tidur yang berkualiti.Ia juga dikenali sebagai Garlic Balm yang sangat bermanfaat ketika musim tak menentu.

Di hasilkan daripada petua tradisi iaitu minyak bawang putih yang diamalkan oleh nenek moyang kita dahulu menjadi Garlic Balm untuk memudahkan cara ibu-ibu moden menggunakan terutama yang sibuk bekerja.

Garlic Balm sesuai digunakan oleh bayi baru lahir hingga warga emas.Garlic Balm adalah satu produk natural yang boleh digunakan sepanjang masa jika dirasakan perlu.Kenapa dikatakan ia memudahkan cara?Ini kerana dengan Garlic Balm ibu-ibu tak perlu risau untuk bersusah payah menyediakan minyak bawang putih.

Garlic Balm adalah bentuk solid,risiko jika tertumpah adalah zero dan ianya selamat digunakan sebab tiada bahan kimia dan essential oil.Produk ini adalah minyak bawang putih sebenar kerana baunya adalah bau sebenar bawang putih dan ianya amat mudah di bawa  ke mana-mana.
BAHAN-BAHAN YANG DIGUNAKAN

-Extra Virgin Olive Oil
Ianya membantu melembabkan dan mengurangkan keradangan yang terjadi pada kulit.

-Sunflower Oil dan Vit E
Membantu memelihara lapisan kulit daripada pencemaran dan kekurangan lembapan badan.

-Beeswax
Memiliki sifat antiinflamasi,antibakteri dan antivirus sehingga dapat dimanfaatkan untuk membantu masalah iritasi kulit ringan.

-Garlic
Tumbuhan istimewa yang banyak manfaat membantu memberi "NAFAS SELESA"keluarga.

CARA MENGGUNAKANNYA
1-Sapu pada bahagian yang diperlukan dan urutkan perlahan-lahan secara bulatan.Sesuai digunakan oleh seisi keluarga.

HARGA PROMOSINYA
RM29.90 (exc postage)
Postage RM8sm RM12ss

Ada free gift Termometer setiap pembelian terawal

Jika ingin membuat sebarang pertanyaan
bolehlah ke website di bawah:



INSTAGRAM : gajah_baringhq

No HP : 018 766 5694

Diedarkan oleh : ARS PURE SOLUTION