Friday, May 03, 2019

DEKO SIMPLE UNTUK DAPUR KECIL

ASSALAMUALAIKUM...
DEKO SIMPLE UNTUK DAPUR KECIL | Bila nak raya ni ,semua orang dah mula membuat persiapan serba sedikit sebelum menjelangnya raya...macam mana dengan korang dah siap deko untuk raya nanti..? Kali ni jomlah kita lihat deko untuk ruang dapur yang kecil dan sederhana..memang cantik-cantik deko dapur ni,pada korang yang sedang mencari ilham mendeko bolehlah melihat contoh deko yang ada di sini mana tahu ada yang berkenan di hati...











Macam mana korang cantik-cantik.tak deko ruang dapur ni..?cantikkan,walaupun ruang dapur kecil tapi bila dah disusunatur dengan cantik maka akan jadi menarik la dapurnya..nampak simple tapi.sedap jer mata memandangnya...semoga korang dapat ilham dari gambar di atas untuk mendeko ruang dapur korang yang kecil...selamat mendeko semua..!!

p/s selamat menyambut bulan ramadhan semua..

2 comments:

  1. haduiii...teringinnya nak deco putih semua...

    ReplyDelete
  2. cntiknya yg deko putih tu kan..sy pun suka.. :)..btw rumah ade nak masuk penapis air (air sejuk panas tu/filter udara tak?sy NE cuckoo..hehe..sy bole bantu pemasangan seluruh malaysia ..48 jam lepas order dh bole set trus pemasangan .....cuckoo ni student pun bole aplly pasang......nak tau lebih wsp la 011-16930576...bulan ni sy bg freegift special sgt sempena mco kan..

    ReplyDelete