Monday, April 22, 2019

ILHAM DEKO RUANG TAMU KECIL

ASSALAMUALAIKUM...
ILHAM DEKO RUANG TAMU KECIL | Tak lama lagi dah nak puasa lepas tu dah nak raya pulak...pasti ramai dari korang dah buat persiapan awal untuk menyambut bulan puasa dan bulan raya nanti..alhamdullilah kenalah buat awal-awalkan sebab kalau dah suntuk memang tak sempatlah nak berdeko atau buat apa-apa pun jawabnya...hari ni mama nak share dengan korang deko-deko ruang tamu yang kecil..bagi korang yang mempunyai ruang tamu yang kurang besar jangan risau...walaupun ruang tamu rumah kita kecil tapi jika pandai dan bila dah didekokan akan jadi cantik dan menarik hasilnya nanti...jomlah kita lihat satu persatu deko-dekonya di bawah ini...semua gambar ni mama share dari group deko-deko dan ILHAM MEDIA ni...





















Pada korang yang sedang mencari ilham deko untuk hari raya nanti bolehlah pilih salah satu deko yang diatas ni...mana tahu salah satu deko ini boleh membuat impian deko rumah korang bertambah berseri di hari raya nanti...selamat mendeko semua...


p/s suka tengok deko yang cantik dan menarik ni..

5 comments:

  1. cantiknya ilham-ilham yang ada nih...rumah sempit pun boleh cantik-cantik sebenarnya..ada modal boleh buat nih..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu kalau ada modal rumah akan jd cantik walaupun kecik..

      Delete