Wednesday, February 27, 2019

INSPIRASI DEKO DAPUR CANTIK DAN MENARIK

ASSALAMUALAIKUM...
INSPIRASI DEKO DAPUR CANTIK DAN MENARIK |Dapur adalah salah satu ruang yang amat penting bagi sesebuah rumah kerana di dapurlah tempat kita kaum ibu menyediakan masakan yang lazat untuk seisi keluarga oleh itu deko diruang dapur harus juga dititikberatkan juga seperti ruang lain di dalam rumah kerana di dapurlah ruang nadi keluarga berkumpul sambil menjamu selera...Jika pandai menyusun atur ruang dapur kita,apa pun yang akan dilakukan pasti akan kelihatan cantik dan menarik..berikanlah suasana yang nyaman dan menarik di dalam ruang dapur rumah kita,walaupun ruang dapur kita kecil saja tapi jika pandai memainkan warna dan susun atur barangannya pasti dapur yang kecil akan kelihatan sangat menarik sekali...
Mama memang suka bila sebut bab deko-deko ni,lebih lagi kalau dah join sekali dalam group deko dapur cantik ni..bila nampak deko ruang dapur ahli group pasti akan rasa seronok dan teruja melihatnya..kekadang tu ambil juga sedikit ilmu mendeko dari ahli-ahli group yang ada...memang seronok kalau lihat ruang dapur rumah kita kelihatan bersih dan kemas..jom kekawan kita lihat inspirasi ahli group mendeko ruang dapur rumah mereka,pasti korang juga akan rasa keseronokannya bila lihat deko yang cantik dan menarik dibawah ini...
















Bagaimana korang cantik dan menarik tak deko ruang dapur mereka ni...pasti seronok melihat ruang dapur yang cantik ni kan...pada korang yang masih mencari deko untuk ruang dapur rumah korang bolehlah korang memilih salah satu deko di atas ini mana tahu mungkin ada yang berkenan di hati...okay korang selamat mendeko yee...

p/s mendeko adalah terapi minda mama....

6 comments:


  1. mari bergabung dengan kami di ionqq_com
    menangkan uang jutaan rupiah
    ditunggu apa lagi segera bergabung yuk dengan kami ^^

    ReplyDelete
  2. Makkk aiii, kita kalau deko macamtu, lpeas masak kang ada stress pulak nak mengelap dan mengemasnya Maaa hahahahah

    ReplyDelete
  3. cantik menarik semua deko2 dapur nie..

    ReplyDelete
  4. adui mama,bestnya lahai dapat dapur macam ni...

    ReplyDelete
  5. saya pun tgh mendeko ni..saya punya tempat barang semau hijau..

    ReplyDelete