05 October 2018

# cerita hubby

SARAPAN PAGI MASAKAN HUBBY

ASSALAMUALAIKUM...
Sarapan Pagi Masakan Hubby | Tiada yang lebih istimewa bila hubby dapat siapkan hidangan sarapan pagi buat mama...dah 2 hari mama tak sihat jadi hubby ambil alih tugas seharian mama...kesian pulak tengok hubby buat semua kerja memandangkan hubby pun tak berapa sihat juga...jadi bila tekak teringin nak makan sesuatu hubby cuba masakkan...nasib baik ada sedikit mee dalam simpanan peti ais mama ni...maka terjadilah sarapan pagi ini dengan mee goreng mamak air tangan hubby...puas hati dapat sarapan pagi ini dari air tangan hubby...

curi ambil gambar hubby sedang menggoreng mee tu tadi...
Siap juga mee goreng mamak hasil air tangan hubby...walaupun kekurangan bahan tapi kesedapannya hanya mamalah yang dapat merasanya...yer la kawan-kawan hanya dapat tengok gambar jer kan, mana nak tahu sedap ke tidak...okaylah nak berehat sekejap...

p/s demam tiba-tiba jer ni...

8 comments:

  1. pandainya pakcik masak...bila nak masakkan kami pulak..hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. mekacih eda...boleh juga ...mai la dtg rumah

      Delete
  2. Wah...bestnyer hehe. Kalo hubby Kita tu rendam Magi ja lah kaedahnya Huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. x pe janji ada juga yg membantukan...

      Delete
  3. nampak warna terang tu.

    dh tau mee goreng tu sedap.

    ReplyDelete