Monday, June 25, 2018

DIY | CAT RUMAH SEBELUM BULAN PUASA

ASSALAMUALAIKUM..
DIY Cat Rumah Sebelum Bulan Puasa | Cerita dah lama tapi terlambat post entri jadi hari ni kita cerita semula yer...seronok bila tengok rumah bercolor baru...
Nasib baik ada menantu yang boleh menolong mengecat rumah mama ni...nak harapkan hubby mama sekarang dah susah sebab hubby dah tak boleh buat kerja berat sangat...mulalah nafas macam nak semput nanti...
Proses mengecat disebelah atas dahulu.
Di bahagian bawah hubby buat sikit-sikit...nak juga menolong mengecat sedikit...dah biasa buat kerja juga bila tak buat rasa semacam agaknya...itu pun berpesan jangan mengecat terlalu lama takut lain jadinya nanti...
Nak juga menolong apa yang perlu..
Akhirnya siap juga proses mengecat rumah mama ni...menantu mama yang menyiapkan proses mengecat ni dan dibantu juga oleh hubby dan mama sekali...
Suka tengok warna hijau mint ni, sejuk mata memandang..warna pilihan sendiri mestilah sendiri yang puji kan...

p/s sibuk dengan persiapan majlis anak...

10 comments: