Monday, March 26, 2018

HUJAN RAHMAT PETANG INI

ASSALAMUALAIKUM....
Hujan Rahmat Petang Ini | Hujan juga petang ni, cuaca panas tadi telah bertukar menjadi sejuk dan nyaman...itulah kebesaran Allah menjadikan alam semesta ini dengan berbagai keadaan cuaca yang berbeza, sekejap panas dan selepas itu untuk mengurangkan kepanasan diturunkan hujan untuk cuaca sejuk pula...bersyukurlah kita akan nikmat Allah kerana diberikan cuaca yang sebegini di negara kita ini...

Seronoknya tengok si Kembang ni tidur dalam cuaca yang sejuk ini...kalaulah mama pun dapat tidur macam Kembang ni memang nikmat rasanya...kalau cuaca sejuk macam ni perut ni rasa lapar jer...entah apalah yang boleh dimakan petang ni...okaylah nak cari makanan kat dapur....

p/s lega dapat minum air quaker oat panas....

1 comment:

  1. Peralihan monsun kan kak sekarang ni. Tempat Fiza pun hujan jugak belah petang.

    ReplyDelete