Thursday, July 27, 2017

SEKEJAP NAIK SEKEJAP TURUN

ASSALAMUALAIKUM...

Sekarang ni harga minyak kat Malaysia ni memang tak boleh nak kita jangkakan..sekejap harga minyak jatuh sekejap tu dia naik semula...sekarang ni memang harganya memang tak dapat ditetapkan seperti dulu-dulu...jadi redha jer la kalau harganya turun baguslah kan ! tapi kalau dia nak naik kita sebagai rakyat memang tak boleh nak cakap apa...

p/s dah macam lali pasal turun naik harga minyak ni...


2 comments: