Monday, July 24, 2017

RUMAH KAPAL KARAM

ASSALAMUALAIKUM...

Selagi tak siap pemasangan meja makan mama ni ! rumah mama pun dah jadi kapal karam gayanya...semuanya masih tak boleh disusun lagi...nak susun kena semuanya beres dulu baru boleh susun dengan senang hati...


Tapi memang pening dan sakit kepala dibuatnya bila tengok rumah mama berkeadaan macam ni...barang anak untuk berpindah pun masih belum diangkat lagi ke rumah barunya...dah lagi berserabut melihatnya...


baru siap 4 pemasangan kerusi makan mama ni...nak kena tunggu dulu sehingga siap semua pemasangan dengan mejanya sekali....tunggu entrinya bila mama dan hubby siap memasangannya yer....

p/s sakit mata bila tengok rumah berselerak mcm ni..

6 comments: