31 July 2017

# blog

BLOG BERUBAH WAJAH

ASSALAMUALAIKUM.

Alhamdullilah !! dah bertukar wajah blog mama ni...suka sangat dengan header baru mama ni...nampak sweet dan cantik sangatkan...puji blog sendiri la mama ni...tak apa la ! tak ada siapa nak puji jadi puji blog sendiri jer la..selalu suruh anak yang editkan blog mama ni tapi kali ni anak-anak tak sempat sibuk bekerja jadi upah jer la...


teringin nak sangat blog yang berwajah baru dan berciri SEO...selama ni blog mama ni asyik jer ada masalah...jadi nak sangat menaikkan ranking dan pageview kat blog...jadi kenalah melakukan sesuatu jadi jalan mudah tukarlah template yang baru...


Alhamdullilah !! sejak dah bertukar ke header dan template baru pageview kat blog mama semakin meningkat...seronok rasanya terimakasih la pada blogger Maisarahsidi yang sudi memberikan nafas baru pada blog mama ni...

Pada kawan-kawan yang ingin mengedit blog atau untuk bertanya bolehlah ke blog Maisarahsidi ini... 

p/s suka tengok blog mama ni..

4 comments:

  1. wah..tahniah mama,cantik..sejuk je mata memandang

    ReplyDelete
  2. Comel template pinkkkkk gini, hihi.

    ReplyDelete