06 June 2017

# blog

PAGEVIEW SEMALAM | RENDANG SARDIN RESEPI MAMA

ASSALAMUALAIKUM...
Tak sangka pageview untuk resipi Rendang Sardin Resipi Mama mendapat pageview yang banyak semalam...alhamdullilah ! mungkin keinginan pembaca nak tahu macam mana resipi baru mama tu kot...yer la bulan puasa ni kalau bab resipi memang ramailah yang akan mencari resipi yang mudah dan simple untuk dibuat sajian berbuka puasa.Resipi ini pun mama secara tak sengaja tergerak nak mencuba memasaknya...maka jadilah resipi Rendang Sardin Resipi Mama ni..

Memang terasa pelik sebab memang tak pernah lagi membuatnya itu yang nak mencuba..alhamdullilah anak-anak dan hubby memberikan point yang baik...seronok anak-anak dan hubby memberikan pujian dengan resipi baru mama ni...lepas ni dah ada satu lagi menu sardin yang boleh mama masak selain selain menu-menu yang biasa...


p/s seronokkan kalau resipi baru dari kita mendapat sambutan..

7 comments:

  1. Tahniah...mesti sedap rendang sardin ni

    http://tarotthefool.blogspot.my/2017/06/salam-ramadhan-dan-salam-finals-guys.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. mekacih....cuba la masak mesti sedap

      Delete
  2. Wowww.. sedap tu.. blh ejulz cuba nanti. Hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu...cuba la nanti yer...

      Delete
  3. mesti meletop2 PV mama bulan puasa ni kan..tahniah ma..

    - Hernee Nazir -

    ReplyDelete
  4. Wahhhh...menarik nie..kena cuba nanti

    ReplyDelete