14 May 2017

SERONOK SANGAT BERGAMBAR AKHIRNYA

ASSALAMUALAIKUM...

Inilah akibatnya kalau seronok sangat nak ambil gambar dengan watak-watak Star Wars...bila nak bagi handphone kat anak suruh ambilkan gambar tiba-tiba handphone tu terlepas dari tangan...aduh !! handphone jatuh kat atas batu...angkat jer tengok skrin dah retak...frust betul ! nak buat macam mana benda dah nak jadikan...nak repair sekarang aduh ! memikirkan kosnya pulak...biarkanlah dulu selagi boleh gunakan...


Ada skrin protector pun retak juga...tak bagus jugakan...tapi ada skrin pelindung ni cermin tu tak hancur terus la...bila kopek jer skrin protector tu barulah hancur cermin skrinnya...jadi biarkan jer la dulu ada kos nanti baru tukarkan skrin yamg baru...

p/s rasa macam nak tukar hp baru jer...kos pulak x ada..


4 comments:

  1. alamak ..selfie sampai retak cermin .. harap keadaan fone masih lagi ok ..

    ReplyDelete
  2. Aduh... tengok ni hati pun rasa retak beribu...😢😢😢

    ReplyDelete
  3. Nasib baik screen protector je..jika x mahunya kena beli hp baru..

    ReplyDelete