08 May 2017

BALIK MUAZ SINGGAH GIANT UMALL

ASSALAMUALAIKUM...

Balik dari pasaraya Muaz kami ke Pasaraya Giant Umall pula...anak mama nak beli buah kiwi untuk buat palovanya esok...esok anak mama ada tempahan palova...kat Giant Umall ini ada promosi harga buah kiwi ini...5 biji hanya rm6.99 saja...kat Aeon mahal sedikit harganya...


Hubby pun ambil kesempatan cari buat starfruit ni...starfruit ni banyak kebaikkannya..ianya merupakan sumber vitamin C , zatbesi dan zat kapur.Hubby saja nak makan untuk menghilangkan sakit tekaknya...


Belum puasa lagi dah banyak buah kurma di pasaran..tengok kat Giant ni aduh ! mahal juga harganya...mungkin ini buah kurma terbaik di pasaran kot tu yang mahal sangat harganya..terus tak jadi nak beli...

p/s skg ni semua barang mahal harganya...


2 comments: