19 April 2017

# JDT BLOGGER # teman blogger

TEMAN JDT BLOGGER

ASSALAMUALAIKUM...
Teman team JDT Blogger yang hadir semasa event 23 Motors Sdn Bhd tempohari...nak dapat jumpa sesekali macam ni memang susah sekali...mungkin kami akan bertemu kembali bila rancangan team JDT Blogger nak mengadakan potluck di Pasir Gudang pada 20Mei 2017nanti...  


Bersama dengan blogger Mialiana


Bersama dengan blogger Herneenazir..posing apa tu mama menyenget jer badan tu...


Bersama dengan blogger Suzlin dan blogger Herneenazir


Bersama blogger Aida Yusof


Bersama dengan blogger Mar Mansor




Teman dari alam maya ke alam nyata...semoga ikatan ukhuwah kita akan terus berkekalan hendaknya...


p/s hepi together...


8 comments:

  1. seronok dapat kenal blogger² ni semua..happening sangat anak² mama ni kan..yeay..tak sabar tunggu 20 mei nanti

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg seronok dpt jumpa semua anak2 mama ni...

      Delete
  2. Replies
    1. heheheee sesekali dpt pulun habis seri mcm ni...

      Delete
  3. wahhh... sweetnya gambar2 kita semua... mia suka...

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul la mia...semuanya sweet2 kn...mekacih...

      Delete
  4. wahh cantik cantik betul blogger johor nih.

    Jom ke Blog Uyul Rosli >>> Uyul Rosli | Blonolog Blogger Picisan

    ReplyDelete
    Replies
    1. yer uyul semuanya cantik2 termasuk yg kat BP tu...

      Delete