11 April 2017

# Muhamad Darwisy Zulkarnain # Nur Damia Zulaikha

MELAYAN CUCUNDA MANDI KOLAM

ASSALAMUALAIKUM..

Dapat juga kolam baru untuk Darwisy dan Damia...baru tadi dibuka setelah 2 minggu beli kat pasaraya Tesco...kolam yag lama dah tak muat untuk 2 orang budak tecik ni...


Jenuh nak meniupnya sebab pam dah rosak pula...atok dan mama Darwisy yang meniupnya...pening kepala atok dan mama Darwisy meniup kolam tu tadi..


siap juga kolam ni diisikan dengan angin akhirnya dan proses mengisi air pula dilakukan...


Tadaaa !! dah boleh masuk kolam dan mandi...grandma macam nak join jer ni..hahahah..


kanak-kanak girang mandi kolam petang ni...



p/s seronok bila tengok cucunda hepi mcm ni..

5 comments:

  1. wahhh syoknya dorang mandi manda..kolam ilham entah mana dah ghaib hahaha

    - Blog Hernee Nazir-

    ReplyDelete
    Replies
    1. sesekali jer hernee...selalu parah duit airnya nanti..

      Delete
  2. Mailah nenek terjun sekali.

    ReplyDelete