09 April 2017

# Haris

KOBOI MELAYU NAIK MOTOR

ASSALAMUALAIKUM...
Haii korang semua...petang-petang minggu ni minum apa korang semua...kat tempat mama ni hujan lebat...lagilah cepat perut ni rasa lapar bila cuaca sejuk macam ni...tak tahu nak makan apa agaknya...kalau dapat makan pisang goreng panas-panas mesti sedap kan...


Ni dia koboi melayu...hahaha serius jer muka dak Haris ni...koboi mat salleh naik kuda tau Haris tapi koboi Haris ni naik motor jer yer...


Buatlah muka comel dia tu bila grandma nak ambil gambar...ni la koboi melayu naik motor yer Haris..

p/s cucu asuhan grandma...

2 comments: