19 April 2017

# diy tanaman

DAH MULA NAK DAPAT HASIL

ASSALAMUALAIKUM...
Alhamdullilah !! dari penjagaan yang baik akhirnya pokok kedondong yang mama beli tempohari dah mengeluarkan putiknya...hubby yang rajin meletakkan baja.kat pokok-pokok tanaman kat mini garden grandma ni...kita tunggu hasilnya pula nanti...



Pokok kedondong dah mula mengeluarkan putik pertamanya...seronok rasa hati bila lihat kendondong ni dah nak mula mengeluarkan hasilnya...


Pokok limau kasturi ni pun dah berbuah...tunggu nak petik hasilnya...

entri sama berkaitan

p/s seronok tengok dapat hasil tanaman sendiri...

4 comments:

  1. BERBUDI KPD TANAH TAKKAN SIA2 KAN MA

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu,,seronok dpt hasil...

      Delete
  2. seronoknyaa kalau dapat tanah nihhh nak bercucuk tanam jugakk!

    Jom ke Blog Uyul Rosli >>> Uyul Rosli | Blonolog Blogger Picisan

    ReplyDelete
    Replies
    1. jom2 uyul kita berbudi pd tanah,,,

      Delete