19 April 2017

# cerita anak-anak # cerita makan

AIR TANGAN ANAKANDA HARI INI

ASSALAMUALAIKUM....

Hari ni menu anakandaku yang berpuasa...teringin nak makan mee bandung katanya...itu yang cari bahan nak memasak menu ini...anak mamagunakan rempah pes mee bandung Adami ni...kalau mama guna rempah buat sendiri saja...anak-anak sekarang senang semuanya ada dijual..sediakan duit ,beli dan masak..pantas dan cepat jer siapnya...sekarang ni dah bermacam-macam perencah ada dijual di pasaran...cumakita tak tahu samada sedap ke atau tidak..

p/s kalau nak tahu sedap memang kena cuba semuanya...


6 comments:

  1. hehehehe.. sy pun salu cam tu ma.. maklumlah, penat kerja bila masak nak cepat aje

    ReplyDelete
  2. hari mama cuti.sesekali kan air tangan anak masak untuk mama nya

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu eda..bagi can mama goyang kaki jap...

      Delete
  3. wahhhhhhh seronokkknyaaa mama. makan dengan anak anak, anak anak masak.

    Jom ke Blog Uyul Rosli >>> Uyul Rosli | Blonolog Blogger Picisan

    ReplyDelete