27 March 2017

# Lazada

PERCUBAAN PERTAMA MASAK BUBUR DENGAN KHIND BABY PORRIDGE COOKER

ASSALAMUALAIKUM...

Hari ini mama nak cuba menggunakan Khind Baby Porridge Cooker ini..nak cuba masak bubur untuk si kecik yang demam kat rumah ni...biasalah budak-budak ni kalau dah demam memang kurang berselera nak makan...bukan budak jer orang dewasa pun kalau dah demam memang tak berselera nak makan..


Boleh setkan masa bila nak masak bubur itu mengikut jenis buburnya...kalau bubur yang ada daging kenalah tambahkan masanya sedikit sebab daging makan masa nak empuknya..


Yang ikut umur baby pun boleh setkan...jadi bubur yang dimasak boleh dimasak dengan cara yang betul ikut umur baby tu...memang bagus dan baik la...senang sungguh nak memasak bubur untuk baby menggunakan Khind Baby Porridge Cooker ni...

pada kawan-kawan yang ada anak kecik bolehlah mendapatkannya periuk ini di LAZADA MALAYSIA..
nak tahu bolehlah tekan disini...

p/s memang senang kerja betul...

6 comments: