13 March 2017

# blog

NAK TUTUP BLOG...

ASSALAMUALAIKUM..
Tiba-tiba hati grandma ni rasa macam nak tutup jer blog ni...entah kenapa tiba-tiba terasa pula perasaan ini...terasa letih otak ni nak memikirkannya sangat...nak biarkan grandma ni berehat agaknya...tapi hati terasa sayang juga nak biar blog ni ditutup atau dibiarkan sepi...setakat ini biarla grandma memikirkannya samada nak menutup blog ini atau meneruskannya....persoalan yang masih belum ada jawapannya....



p/s blog oh blog...

13 comments:

  1. alah..mama...kenapa nak tutup..please....aktif balik ma..chilll je ma berblog..

    ~ Kisahsidairy~

    ReplyDelete
  2. alaaaa...kenapa ni mama..jangan laa :(

    ReplyDelete
  3. Knp nk tutup tu mama maszul

    ReplyDelete
  4. Eh mama? kenapa? tiba-tiba je..janganlah mama..
    JanjiKita

    ReplyDelete
  5. Wkmsalam.
    jangan tutup grandma.
    Cucu pun dah ramai. Eh bukan cucu tapi pengikut. hampir 3K
    Pasti blog yang disukai ramai.

    ReplyDelete
  6. sayangnya kalau ditutup..mungkin berehat jer la dan letak mode berehat..hehe just my 2cents

    ReplyDelete
  7. mama.... nape ni. relax ya... xmo fikir yang bukan2..

    mia sayang mama tau..

    ReplyDelete
  8. Lya faham sgt apa y dilalui.. Ginilah lya rsa last year.. Smpa8 tahap mcm fedup.. Mmg rsa nk ttp trs blog.. Kdg x fhm... Maybe terlalu letih dgn khidupan..mood menulis pom suram.. Jiwa kacau.. Tp bila fikir..syg sgt kenangan y tersimpan ni.. Jd biarkan je.m biar msa berlalu n ambk msa bertenang..alhamdullillah..tahun ni ok skit. N mood smakin ok..akak pom..take care n ambil masa utk rileks.. Nnti ok lah tu

    ReplyDelete
  9. ehh mama. haippp asheee dia nak tutup bloggg.

    JOM KE BLOG UYUL >> Uyul Rosli | Blonolog Blogger Picisan

    ReplyDelete