30 January 2017

# Food Review Pizza Vivo Bukit Indah

MAKAN PIZZA DI VIVO BUKIT INDAH

ASSALAMUALAIKUM...
Rindu pulak rasanya..lama grandma tak bersiaran di blog ni...sunyi sepi rasanya...banyak                   hal yang perlu diuruskan jadi terpaksalah menyepi sekejap dari berblog ni...jom la kita teruskan cerita grandma ni...lama jari ni tak menaip...sementara ada mood ni baik teruskan...

Kaum cina makan besar petang Jumaat lalu kami pun nak juga...tapi makan besar kami lain la ! tak sama macam makan besar kaum cina tu...kami layan pizza vivo di Bukit Indah jer...bila jenjalan memang perut akan cepat terasa laparnya...apa lagi kami singgah makan pizza dulu la... 




Kebiasaan la air mesti sampai dulu sebelum makanan yang diorder...masing-masing punya pilihan minuman...warna warni kehidupan kita seharian kan...


Tak lama juga kami menunggu pizza ni siap...dah akhirnya sampai juga...dah depan mata apa lagi jomlah kita makan...


Berjimba bersama di cuti tahun baru cina...

p/s jenjalan dan makan-makan...

1 comment:

  1. bestnya anak2 dah besarkan mama.. dah blh jadi besfren..

    ReplyDelete