24 January 2017

# Haris # ole-ole

Buah Tangan Dari Korea

ASSALAMUALAIKUM...
Alhamdullilah...seminggu anak jagaan grandma Haris tak ada pada minggu lepas tapi grandma ni tetap juga tak ada masa nak menulis kat blog ni...penyakit malas grandma dah datang la tu namanya...bukan malas kesemuanya ! tapi malas nak buka blog dan menaip jer...walaupun tak ada cerita kat blog tapi kat alam nyata memang banyak perkara yang grandma buat..inilah rutin suri rumah dan grandma Awisy ni ! ada saja perkara yang hendak grandma lakukan...


Inilah buah tangan untuk grandma dari mama Haris yang baru pulang dari Korea semalam...ada macam-macam yang dibawanya...fridge magnet tu boleh tambah koleksi simpanan grandma..seaweed original dari Korea pun ada...sedap rasa seaweednya..mask untuk muka pun ada juga...bolehlah grandma mencuba mask ini nanti..mekacih mama Haris bawakan grandma semua buah tangan dari Korea ni...


5 comments:

  1. wah seronok dapat hadiah :)

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah... 'orang memberi kita merasa'... :)

    ReplyDelete
  3. nice... bestnye dapat hadiah

    ReplyDelete
  4. wah bestnya dapat ole-ole dari korea :D
    http://mellyacrayola.blogspot.my/2017/01/segmen-ice-breaking-version-10-by-mellya.html

    ReplyDelete
  5. wahhh bestnya buah tangan dari korea..

    ReplyDelete