28 November 2016

# cerita family # jenjalan

Lepak Kat 7 Eleven

ASSALAMUALAIKUM...
Hujung minggu jer dah jadi satu kemestian kami akan keluar berjimba bersama...jenjalan saja kemana saja tempat shopping mall yang dirasakan kami ingin pergi...masalahnya tetiba pula tayar kereta pancit pula terpaksalah la bawa ke kedai untuk dibaiki dulu..sampai kedai tayar tu pomen cek dan lihat bahawa tayar tu tidak boleh dugunakan lagi sebab tayarnya dah merekah jadi terpaksalah tukar saja tayar yang lain....
Kebetulan ada kedai serbaneka 7Eleven bersebelahan kedai tayar tu...kami ambil kesempatan melepak di situ sementara menunggu kerja penukaran tayar baru siap..melepak kat kedai 7Eleven sambil melayan dak Darwisy dan cuneynya makan maggi....

3 comments:

  1. Wkmsalam.
    Maggie pun maggilah.
    Janji sedap.

    ReplyDelete
  2. bambamnya darwiesy.. geram tengok..

    jemput singgah my blogshop, ada pucci yang cantik2..

    http://mymodestycloset.blogspot.my/

    jom exchange link nak?

    ReplyDelete
  3. Boleh tahan sado dah Awisy ni auntie tengok
    Sedap makan - tiap hari grandma buat makan sedap-sedap ye:)

    ReplyDelete