03 October 2016

# cerita family # jenjalan

Layan Nasi Goreng

ASSALAMUALAIKUM...

Layan nasi goreng kampung hari ini...kalau dah keluar jenjalan tu mesti makan di luar..dapur pun bercuti juga kan...gantung periuk la...sesekali hendak juga merasa makan di luar walaupun makanan yang dimasak di rumah tu adalah lebih sedap dan berkhasiat...tak apa yer kawan-kawan..sesekali suri rumah seperti mama ni kalau dapat keluar dan ada orang belanja makan memang seronok rasanya...

p/s kenyang perut senang hati...


3 comments:

  1. Yg tengok gambar plak yg terliur nih huhu

    ReplyDelete
  2. ermm kite baru je masak nasi goreng ni hah hehehhe

    ReplyDelete