18 December 2014

# Muhamad Darwisy Zulkarnain

Awisy Lena Dalam Ulitan Mimpi...

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...


Seronoknya tengok Awisy tidur bawah hari ni...dah mandikan dah salin baju terus bagi Awisy minum susu sebotol...sambil minum susu mata Awisy dah mula nak terlelap...tepuk dan gosok sikit-sikit terus lena dia...

Sebenarnya Awisy ni memang dah boleh tidur bawah macam ni tapi grandma Awisy jer yang nak tidurkan Awisy dalam buaian lagi...dek kerana besi spring buaian Awisy dah patah tadi grandma dah tak ada pilihan lain terpaksalah tidurkan Awisy kat bawah saja...

Alhamdullilah !! senang nak tidurkan Awisy tadi lena juga akhirnya dia...jadi lepas ni tak payahlah nak gunakan buaian lagi yer...Awisy pun dah besar dah berat agaknya ! tu sebab besi buaian tu pun boleh patah....

p/s dah boleh simpan besi buaian tu...

4 comments:

  1. Nyenyaknya awisy tidur ye mama, bolehlah grandma sambung blogging sementara awisy lena tu hehe :)

    ReplyDelete
  2. comel je awisy time tidur ^^

    ReplyDelete
  3. Mmg dah boleh simpan buaian ni mama.. Bye² buaian.. Awisy dah besar.. :)

    ReplyDelete
  4. Senang jer cucu mama ni tido yerp.

    ReplyDelete