31 October 2014

# cerita family

Biskut Cinta Anak-Anak

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...

Semalam punya cerita...masing-masing seronok dengan biskut yang dibuat sendiri...itulah dia cerita anak-anak mama...saja suka-suka nak buat biskut di rumah...nak kata susah tak lah susah sangat pun nak buat biskut comel-comel ni...cuma uli-uli, terap, bakar dan akhirnya hiaskan...bila dah siap inilah dia hasilnya "biskut cinta" wawawaaaa ada nama pulak tu..bukan apa bentuk pun dah bentuk hati itu yang jadi namanya biskut cinta...saja jer kami nak buat suasana di dapur rumah kami ini jadi lebih hangat lagi... 



p/s mood hepi lihat anak-anak hepi juga...

2 comments: