Sunday, August 24, 2014

DIY : Goodies Bag Untuk Majlis Hari lahir Awisy

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...


Persiapan untuk majlis hari lahir Awisy yang ke 2 tahun nanti masih lagi dilakukan oleh mama Awisy...grandma bantu apa yang patut saja...tolong menolong membungkuskan goodies bag macam ni boleh la...senang jer masukkan apa yang perlu lepas tu ikat dengan reben..


masa ni sedang membuka beg goodies itu supaya dapat berdiri tegak...kena buat dengan berhati-hati supaya beg tu lurus...bila dah siap masukkan ke dalamnya apa yang patut untuk diberikan pada kanak-kanak yang datang ke majlis itu nanti...


siap juga pembungkusan 70 bungkus goodies bag ini...bila buat kerja ramai-ramai memang cepatlah siapnya kalau nak harapkan grandma sorang memang lambatlah siapnya...semoga kanak-kanak yang hadir nanti gembira mendapat goodies bag ini...

p/s dah besar pun cucu grandma ni...


36 comments:

  1. Happy birthday awisy...ni tolong wish x dpt goodies ka..hehe

    ReplyDelete
  2. mama tgu ye FM sampai..isnin ni shida cek status printing nnt inform mama :)

    ReplyDelete
  3. Amboi lawanya goody bag dia... tapi memang puas hati bila buat sendiri kan :-)

    ReplyDelete
  4. ehem3..upin ipin la ni tema nya

    ReplyDelete
  5. Salam Mama.......
    Wah banyaknya goodie bag....mesti meriah nanti sambutan harijadi tu :)

    ReplyDelete
  6. Salam Mama.......
    Wah banyaknya goodie bag....mesti meriah nanti sambutan harijadi tu :)

    ReplyDelete
  7. Kejap je kan masa berlalu , dah besar cucu Mama Maszull.

    Comel nya la goodies beg tu. Upin Ipin!

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu sekejap jer masa berlalu....betul tu...

      Delete
  8. mesti budak-budak gembira dapat goodies beg..ni yang aunty nad nak datang..haaahaha

    ReplyDelete
  9. lawa goody begnya
    happy bday awisy :)

    ReplyDelete
  10. goodies bag! saya paling suka buat goodies bag
    banyak tu buat
    apapun semoga semuanya berjalan lancar

    ReplyDelete
  11. salam mama,cantik la goodies bag tu..tempah kat mana ye..

    ReplyDelete
  12. Dah besar awisy..

    ReplyDelete
  13. Assalam mama..ehh dah 2 tahun umur Awisy cucu grandma ni kan.. ceria selalu mama.

    ReplyDelete
    Replies
    1. assalam nazlee...yer dah 2 tahun...aamiin mekacih...

      Delete
  14. Wahh bestnyerr ...grandma sayang betul kat Awisy hehehe ..

    ReplyDelete
  15. Goodies Bag tu cantik la Mama..Awisy bak sini satu utk Abang Akif ya ..

    ReplyDelete
  16. Replies
    1. assalam shafila....betul tu anak mama yg tempah kat online jer...tapi mama x tahu kat mana...:)

      Delete