09 July 2014

# Aiman Nuqman # Muhamad Darwisy Zulkarnain

Pagi-Pagi Dah Buat Onar

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...


Pagi-pagi lagi budak kecik 2 orang ini dah buat onar yer...grandma kemas tempat lain dia 2 orang kemas tempat lain juga yer...aduhhh !! cucu-cucuku ini buat grandma pening kepala jer...selagi tak tidur budak kecik 2 orang ni memang macam ni la gayanya...pakar meyepahkan mainan tu...

Kalau tak ada geng memang senyap dan elok jer langsung tak berusik pun bakul mainan tu...bila dah ada geng memang menjadi-jadilah semangat nak bermain...habis semua mainan dalam bakul tu dilambakkan...habiskan masa bermain ni ye sayang ! lepas ni grandma buatkan susu dua-dua boleh tidur tau..

p/s proses pembesaran...

11 comments:

  1. heheh sabo2... sama la hero2 kat umah saya.. dah macam kapal pecah jer.. kadang2 terapi mata dan try to be sabar.. hehheheh

    ReplyDelete
  2. kihkihkih.. pnt grandma nk kms cucu2 oii.. huhu. time cmni mmg pnt kan mama tp bile dorang tkde, sunyi plak rumah kan :) mama doakan cx cpt dpt baby ya :)

    ReplyDelete
  3. kihkihkih.. pnt grandma nk kms cucu2 oii.. huhu. time cmni mmg pnt kan mama tp bile dorang tkde, sunyi plak rumah kan :) mama doakan cx cpt dpt baby ya :)

    ReplyDelete
  4. haipp.. boleh tahan dia buat kerja berdua.... hehhe...

    ReplyDelete
  5. saja nak bagi grandma dia exercise pepagi ... heheheee

    ReplyDelete
  6. Tak bergusti tak apa Mas.
    Lepas letih main dpt susu mesti tidur
    Grandma pun boleh relaks sama:)

    ReplyDelete
  7. Bertabahlah grandma yerp ☺☺

    ReplyDelete
  8. aktif depa..takpa janji depa sihat..hehe..sel otak tgh berhubung tu (^_^)

    ReplyDelete
  9. wah2 makin busy dah dak comel berdua ni..hihik :)

    ReplyDelete
  10. hahaha habis dikerjakan..

    ReplyDelete