27 June 2014

# Ephyra

Ephyra Tetap Di Hati

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...

gambar copy dari sini...

Hari ini mama nak cerita tentang kebaikan produk minuman EPHYRA ini...sebenarnya terlebih dahulu mama nak ucapkan ribuan terimakasih pada PN.AMIZA dan teman blogger Mialiana kerana telah memilih mama sebagai salah seorang pemenang giveaway Mialiana.com dan mama diantara 30 orang yang terpilih...

suka sangat dengan hadiah kali ini... sebenarnya mama dah mencuba meminum EPHYRA sebelum ini.....ini adalah kotak yang ke 4 mama menggunakannya...jadi inilah pengalaman mama setelah 3 bulan menggunakan EPHYRA ini...memang banyak perubahan yang dirasai bila meminum EPHYRA ini dan rasanya pun memang sedap bila meminumnya...boleh kawal cara pemakanan kita tidak terasa lapar sangat...kalau minum pada bulan puasa rasanya lagi elok  kot..tidaklah kita terasa lapar sangat sebab EPHYRA dapat mengurangkan selera makan kita..pada kawan-kawan yang dah mencuba pasti akan tahu bagaimana perubahan yang berlaku pada diri kita... 


Setiap hari sudah jadi rutin kemestian minum EPHYRA ni kalau tak meminumnya badan mama akan mulalah terasa sengal-sengal dan rasa kurang selesa semuanya...badan pun akan mudah terasa letih dan muka boleh nampak lesu macam tidak bermaya...rasanya bila sehari tak meminum EPHYRA memang terasa kelainannya...memang betul la ! produk EPHYRA ni memang boleh buat kita lebih GLOWING dan lebih FLAWLESS...suka ! suka ! semakin hari mama rasa semakin sihat dan bertenaga...sekarang ini memang sudah menjadi satu kebiasaan sebelum tidur mama akan meminum 1sachet EPHYRA terlebih dahulu...memang perlu sangat jaga kesihatan badan mama bila dah mula berusia macam ni...lagi pulak di siang hari mama sudah ada rutin yang perlu dilakukan jadi badan perlu ada tenaga yang lebih untuk menjaga 2 orang cucu-cucu mama ni.. 


Dah masuk bulan yang ke 4 mama meminum EPHYRA ini dan alhamdullilah setakat ini semuanya berjalan dengan lancar...tiada lagi masalah gastrik,pedih perut,rambut gugur,masalah susah untuk membuang air besar,jeragat dan masalah pecah tumit kaki...jeragat di muka mama pun sudah menampakkan perubahannya...masalah tumit kaki pecah-pecah pun sudah semakin elok perubahannya...semua masalahnya yang dihadapi sekarang ini telah dapat mama hadapi dengan lancar setiap hari...pada kawan-kawan yang belum lagi merasai pengalaman meminum EPHYRA ini bolehlah mencubanya pasti kawan-kawan akan rasa perubahan dan perbezaannya sendiri...puas hati dengan perubahaannya sebab setiap hari akan lebih bertenaga...


semua wanita memang nak kelihatan anggun dan gorgeouskan oleh itu kenalah kita berusaha lebih sedikit untuk menuju ke arah itu...bila dah merasainya sendiri barulah tahu hidup kita akan lebih ceria dan bersemangat setiap hari..kita tengok jer duta EPHYRA iaitu pelakon MEMEY SUHAIZA semakin hari semakin cantik dan mengancam orangnya...walaupun bukan untuk orang lain untuk hubby itu pun lebih dari cukup...siapa yang tak gembirakan kalau setiap hari hubby asyik dok menegur dan memuji diri kita...suka hati sesangat bila hubby pun nampak perubahan pada muka mama...memang betul la ketara sangat perubahaannya...



Satu lagi yang paling ketara adalah pada warna kulit dan kedutan di muka mama memang berkurangan sangat kedutannya...yang buat lebih keterujaannya lagi adalah bila anak saudara mama sendiri menegur wajah mama.."sejak kebelakangan ini wajah makcik kelihatan lebih muda la" katanya...wah !! ada juga yang perasan perubahan pada wajah mama ini...lagi la perasan dibuatnya ! ada juga yang menegur wajah mama ni wajah awet muda...wawaaa memang jadi kembang kucup la hidung grandma Awisy ni kan...alhamdullilah la pada mama itulah testimoni yang terbaik dari diri mama sendiri buat kawan-kawan yang ingin mencuba produk EPHYRA ini...

Pada kawan-kawan yang ingin mencuba bolehlah PM mama atau terus klik borang 
DI SINI.....kalau nak tahu lebih lanjut boleh ke website EPHYRA yer...
Klik Website Ephyra
Fanpage

OFFICAL WEBSITE : http://www.oceanlife2u.com/
FANPAGE : https://www.facebook.com/oceanlife2u
TWITTER : https://twitter.com/Ephyra2u
INSTAGRAM : http://instagram.com/ephyra2u
TELEFON : 03-41417889
SMS : 019-3999238
EMEL : info@oceanlife2u.com

17 comments:

  1. salam jumaat..terbaik la mama...

    ReplyDelete
  2. berseri2 muka mama ye..cam tak caya dah ada cucu

    ReplyDelete
  3. Mmg nampak berseri2 wajah mama ... :)

    ReplyDelete
  4. teruskan ber'ephyra' yer mama mas. tahniah :)

    ReplyDelete
  5. Salam ramadhan buat mama dan keluarga

    ReplyDelete
  6. patutlah mama awet muda
    selamat berpuasa mama :)

    ReplyDelete
  7. alhamdulillah perubahan positif kan mama.
    selamat berephyra. good luck buat mama :)

    ReplyDelete
  8. Good luck Mama Mas... Zumal dari segmen yang sama juga...

    ReplyDelete
  9. tahniah ... semakin mulus kulit wajahnya ...

    ReplyDelete
  10. wahh su cute n young mcm tak percaya dah ada 2 org cucu

    ReplyDelete
  11. Wah dah lama rupanya akak maintain yer.. ptt la berseri2.. =D

    ReplyDelete
  12. GOOD LUCK..

    Syiera dari giveaway sama
    http://sayasyiera.blogspot.com/2014/07/review-selepas-30-hari-ephyra-ternyata.html

    ReplyDelete
  13. Hi all!
    Berminat nak mencuba Ephyra?

    Beli Ephyra dengan HARGA PROMO (Muraaaahhh sangatt!!) Beli 2 atau lebih lagi murah!! Contact saya untuk info lanjut, confirm terkejut sebab HARGA BEST sgt!

    Yours truly,
    Izza (Pengedar Sah Ephyra)
    0192198619
    izza_grrl@hotmail.com

    ReplyDelete
  14. Salam, terima kasih kerana sudi menyiapkan entri review Ephyra sendiri.

    Keputusan pemenang akan diumumkan pada hari Jumaat 15 Ogos 2014 (telah dipinda atas permintaan Puan Amiza)

    Good luck ya... (^_^)

    ReplyDelete