17 June 2014

# ais krim

Cari Penyejuk Tekak

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...

Bila dalam keadaan cuaca panas macam ni kalau dapat makan benda yang sejuk-sejuk memang best jer kan....tengok gambar jer dah boleh buat tekak terasa keenakkannya....jom kawan-kawan kita cari ais krim yang boleh menyejukkan badan dan tekak kita...tak kiralah ais krim apa pun janji mesti yang sejuk....

p/s ABC dan endol pun sedap jugakan...

9 comments:

  1. terliur - panas222 ni Mama

    ReplyDelete
  2. memang penyejuk tekak nie mama...

    ReplyDelete
  3. alarh mama. cx tkleh mkn. cx kene pantang. terliuq tgk.. huk3.

    ReplyDelete
  4. ehh ada plak kon mcd warna hijau & pink kan

    ReplyDelete
  5. Mas ni kan.. kalau dah kata aiskrim memanglah sejuk hihi...
    Dah kakak ni kat office memang tak rasa panas tapi tetap teringin juga tau.

    ReplyDelete