04 May 2014

# Muhamad Darwisy Zulkarnain

Hari Ni Grandpa Awisy Terlebih Rajin...

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...


Hari ni grandpa Awisy terlebih rajin pulak...habis semua barang dalam playgym Awisy grandpa tolong kemaskan...kalau bab lambakkan semua barang macam ni memang bagi kat grandpa Awisy...habis semua barang dikeluarkan ! yang mengemasnya grandma juga la...

Atok Awisy sibuk nak lapangkan ruang kat situ sebab katanya Awisy bukan guna lagi pun playgym tu jadi atok amik keputusan buka jer playgym tu dan simpan dalam kotaknya balik...bila Awisy dah ada adik nanti boleh la gunakannya semula...

p/s atok awisy boring la tu awisy x ada...

2 comments:

  1. amboiiii, rajinnya grandpa hamburkan tu, yang mengemasnya grandma jugalahkan..heheheh

    ReplyDelete
  2. bagus jugak tu jimat ruang kan Mama ..
    Wah rajin betul atuknyerrr ..
    Nenek rajin masak atuk tlg kemas2 bestnyerr ..

    ReplyDelete