30 March 2014

# gaya hidup

Akhirnya Dapat Juga Berselfie Dengan Monopod

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...


Dapat juga mama memiliki monopod yang diinginkan ini petang tadi...secara kebetulan mama terbaca entri blogger Mialiana tadi...beliau pun mencari monopod dan beliau dah pun dapat membeli nya di Plaza Angsana dengan harga yang murah...tanya-tanya dengan Mialiana booth mana yang murah, terus pergi cari petang tadi juga...akhirnya dapat juga monopod yang diinginkan itu...

saja la mama ni orang dok sibuk guna monopod dia pun nak juga...biasalahkan keinginan atau nafsu kaum hawa ni melebihi dari kaum adam...mama ! mama ! macam perangai budak-budak jer...memang mengikut nafsu betul la mama ni..bukan mengikut nafsu yer kawan-kawan ! tapi mengikut keperluan masa sekarang ni ! tak naklah dikatakan ketinggalan zaman dari menggunakan teknologi canggih macam ni yer tak !... 
 
bukan apa kawan-kawan kehendak anak-anak tu yang terpaksa juga dicarikan...anak-anak sekarang ni memang suka sangat berselfie termasuklah mak anak-anak tu sekali...kalau jenjalan sekeluarga tu senang nanti nak bergambar ramai-ramai ! tak payah la nak letak stand kamera...lagi pula dah boleh ambil gambar beramai-ramai sekali gus lebih senangkan...

memang cepat,mudah dan pantas sekali bila kita menggunakan monopod ni... harga yang ditawarkan pun lebih murah dari yang dijual diinternet...selamat berselfie dengan monopod yer...

p/s keperluan teknologi canggih masa ni...

15 comments:

  1. Hehehe....lepas ni sibuk berselfie la masing2. Hehehe....
    Berapa rm dapat murah ni?

    ReplyDelete
  2. jeles tgk org pakai monopod sekarang nie.. nk beli tp anset plak xboleh guna ngan monopod nie...

    ReplyDelete
  3. mama, berapa harga monopod ni???

    ReplyDelete
    Replies
    1. assalam suhadah...harganya satu rm35 jadi dua2 dpt harga rm70...

      Delete
  4. hihi welcome to the club sis. nis pun ada. krikk33 pink gituh.:)

    ReplyDelete
  5. Assalam,

    .dah ramai dengar orang bercerita tentang benda alah ni..macam best jer...macam nak juga ...hihi
    Salam hujung minggu..

    ReplyDelete
  6. wahh mama boles berselfie sakan la lepas ni hehe..

    ReplyDelete
  7. mama berapa harga seperti yg dalam pic tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. assalam zai...harganya dua2 tu hanya rm70...setiap satu rm35 saja...:)

      Delete
  8. clip lane guna untuk apa pula yea...

    ReplyDelete
  9. great!! bila dah ramai orang berselfie guna monopod... nampak tak janggal lagi dah... on the way cari semartpon dulu baru boleh cari monopod :D

    ReplyDelete
  10. Wah...dah trend sekarang nie

    ReplyDelete
  11. Wah... maju Mama sekarang. Bermonopod.

    ReplyDelete
  12. wah murah
    tapi nak gi angsana jauh la pulak.huahua

    ReplyDelete