05 February 2014

# Muhamad Darwisy Zulkarnain

Awisy Suka Pergi Kedai Buku Dan Beli Buku

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...



Kalau masuk kedai buku macam ni la perangai Awisy...suka bebenor dia habis semua buku dibeleknya dah belek terus ditinggalkan jer ! aunty Awisy la jadi mangsa letakkan semula buku yang disepahkan Awisy...


Dapat juga buku yang disukai oleh Awisy semalam...mama pun sibuk juga nak cari novel "The Wedding Breaker"tapi dah kehabisan stok pula di kedai buku popular ni...sebenarnya nak tahu dulu macam mana ending cerita Ariana Rose tu jadi kalau tak dapat tengok episod lastnya dah tahu la apa yang berlaku pada episod endingnya oknanti...hari ni mama nak cuba cari kat kedai buku MPH pula mesti banyak stoknya..


sempat juga grandma/pa bergambar dengan Awisy...

inilah dia buku yang dibeli untuk Awisy semalam...inshaAllah moga menjadi anak yang soleh bila besar nanti yer Awisy...


4 comments:

  1. salam mama...header pun dah bertukar..cantik header baru

    ReplyDelete
  2. Murah juga yer buku berbahasa Inggeris. Lama tak jengah Popular.

    -wina1979-

    ReplyDelete
  3. Bole memupuk sikap suka membaca dalam diri Awisy..

    ReplyDelete
  4. good awisy.. kecik2 dah suka buku.. nanti boleh jd mcm anak wardina. ulat buku :)

    ReplyDelete