19 November 2013

# Cerita Aiman Nuqman # Muhamad Darwisy Zulkarnain

Melayan Si Kecik Berdua Ni Bermain

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...


tengoklah kedua-dua budak kecik ni leka bermain nampaknya...letakkan mainan apa yang ada kat situ pandai jer masing-masing memainkkannya...mama hanya duduk di tepi melihat dan menemankan budak kecik berdua ni bermain....bila dah penat barulah senang kedua-duanya nak tidur nanti...Awisy nak bermain juga tapi botol susu masih tak lepas dari mulutnya...

8 comments:

  1. bnyaknyer mainan diaaa..khusyuk betul kan kak mas..suka tgk budak budak main ;)

    ReplyDelete
  2. bestnyer tgk anak2 ni bermain..

    ReplyDelete
  3. Umur dekat2, so ada 'geng' nak main, best!

    ReplyDelete
  4. sonok kalau diorg main lelok..
    jgn duk kelahi berebut mainan udah ler..
    bagi dia main sampai lebamm..
    lepas dah penat senang skit diorg tdo..hehe

    ReplyDelete
  5. sel-sel otak diorang tengah berkembang tu mama hehe..

    ReplyDelete