19 October 2013

# cerita grandmama

Seronoknya Dapat Novel Tambah Koleksi

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...


lama rasanya tak beli buku novel baru-baru ni...tiba-tiba bila dah termasuk ke kedai buku MPH ni memang rambang matalah jadinya sebab banyak buku yang baru dan banyak jugalah yang berkenan di hati..
  

bila dah berkenan kali ni terus jer sambar 2 buah buku sekali...kedua-dua novel ni pun dah diadaptasikan ke drama itu yang terus sambar jer kedua-duanya...sebabnya nak tahu dulu apa pengakhiran ceritanya... seronoknya dapat bawa balik kedua-dua novel ni sambil tu boleh jugalah menambah koleksi novel mama yang sedia ada...

12 comments:

  1. Wahh bestnya shopping buku! :)

    ReplyDelete
  2. salam mama...amboi..tambah koleksi ye...

    ReplyDelete
  3. novel Jodoh Itu Milik Kita, saya masih tak beli lagi...

    ReplyDelete
  4. 2 2 pon da ade=)suke kn kalu dpt msuk kedai buku...rase nk bli semua...hihi

    ReplyDelete
  5. Aliesha Kirana tu kawan blogger kita Mas. Tapi sekarang dah tak aktif sebab sibuk dgn novel agaknya. Kakak tak ada dua-dua tu..

    ReplyDelete
  6. Akak dah ada buku JMK..masuk kedai buku memang berhantu

    ReplyDelete
  7. cx pn da jadi kaki novel skrg. tp belum thp addict la. hihih

    ReplyDelete
  8. Assalamualaikum Mama

    boleh baca depan cucu
    tunjuk tauladan supaya cucu suka membaca

    ReplyDelete
  9. .."jodoh itu milik kita" xde lg dlm koleksi..kne cr ni..yg bwh tu dh khatam ..:)

    ReplyDelete
  10. yg atas tu dh bca..hihi..
    salam xdtg sini..
    bru nk aktif balik

    ReplyDelete
  11. wah, mama, sempat baca novel.

    ReplyDelete