12 October 2013

# cerita grandmama

Jamuan Makan Malam Opis Hubby

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...

Hujung minggu lepas mama dan keluarga ke jamuan makan malam untuk staf kat opis hubby...makan malam ini dibiayai oleh company tempat hubby mama bekerja...tapi tak kesemua staf dapat hadir malam tu disebabkan ada hal yang tidak dapat dielakkan...jamuan makan malam ini hanya diadakan untuk staf cawangan Johor sahaja...jom kekawan kita layan gambar-gambarnya...











hai adik !! kenapa tengok jer lauk tu makan la semuanya sedap jangan takut...hehehee





di kedai makan ini juga terdapat menu specialnya seperti di atas...pada yang dah pernah rasa masakan berasaskan belut ini pasti menyukainya...dengarnya belut ini baik untuk kesihatan badan kita jika terdapat luka-luka di dalam badan elok makan belut ini...

hubby yang tak pernah rasa pun terus mencuba satu menu belut ini iaitu sup belut dan menurut hubby sedap juga rasa isi belut ini dan menurut hubby rasanya macam makan isi ayam...tapi sayangnya tak dapat juga nak ambil gambar sup belut tu..


inilah sebahagian dari juadah yang diorder...ada ikan kerapu masak 3 rasa boleh pilih nak stim atau masak 3 rasa macam ni...kami sekeluarga pilih 3 rasa ni sebab stim anak-anak tak berapa suka...pilihan menu yang lain ada tom yam campur...


burung puyuh goreng, ayam goreng,kailan goreng ikan masin




sotong goreng tepung,bistik telur,ada satay,ada keropok lekur,ada otak-otak tapi tak pula snap gambarnya sebab sampai awal dan awal2 lagi dah makan...



last sekali tepeklah gambar mr and mrs bosnya sekali....hehehee perut dah kenyang hati senang ajak bergambar senang jer kan...okay bye jumpa lagi di n3 seterusnya nanti yer....

8 comments:

  1. Wah!...makan besar. Sedapnya.

    ReplyDelete
  2. sedapnya mama..meleleh air liur ni..

    ReplyDelete
  3. meriah --- lauk pun nmpk sedap2222

    ReplyDelete
  4. sedapnya menu tu mama....meriah dan happy semua..

    Salam Aidiladha mama sekeluarga!

    ReplyDelete
  5. memang meriah lauk2nya. Berapa le habis untuk makan ni ye. kaye ofis husband mama.

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum mama. Salam Aidiladha. wahh sedapnya lauk-lauk tu. terliur sheila. hehehe

    ReplyDelete
  7. hu belut oh belut..he cam best je

    ReplyDelete