11 September 2013

# wordless wednesday # wordless wednesday kucing

Wordless Wednesday # 386...Ingatlah Wahai Anak Lelaki

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...


13 comments:

  1. Assalamualaikum kak masz. terima kasih sharing. semoga lelaki alert dengan mesej ni. wanita pun sama :)

    ReplyDelete
  2. mintak dijauhkan dari perkara macam ni

    ReplyDelete
  3. berbuat baik dgn ibu bapa, tu kan tuntutan agama :-)

    ReplyDelete
  4. Rugi betul kalo ada lelaki mcm tu.

    ReplyDelete
  5. Tak kira lelaki atau perempuan, tiada ibubapa tiadalah kita...

    ReplyDelete
  6. lelaki selalu lupa tggjwb pd ibubapa... kena selalu ingtkan suami tntg hal ni

    ReplyDelete
  7. semoga kita mendapat anak yang soleh, baik lelaki atau pun perempuan, kan?

    ReplyDelete
  8. nice sharing mama
    peringatan buat kita semua tentang kebajikan jg org tua kita

    ReplyDelete
  9. saya anak sulung tp alhmdulillah bkn cmtu..hehe

    ReplyDelete
  10. Setuju.. M selalu pesan pada adik2 M..

    ReplyDelete
  11. minta dijauhkan dari bersikap demikian.

    ReplyDelete
  12. tanggungjawabnyer tak habis walau dah berkhwin ke mama?

    ReplyDelete