21 September 2013

# Muhamad Darwisy Zulkarnain

Awisy Ke Legoland Saja

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...

Pantang ada cuti saja mesti nak bawa Awisy jenjalan ke Legoland..seronok sebenarnya dapat bawa cucu kesayangan mama ni jenjalan ke sana...bila bawa Awisy jenjalan ke sana banyak benda yang baru dapat Awisy lihat...kami pergi pun bila dah petang sedikit sebabnya bila petang-petang cuacanya agak nyaman dah redup saja...





seronok Awisy bila dapat jenjalan di dalam Legoland ni kalau die dah dapat kaki nanti lagi haru la dibuatnya pasti letih terpaksa mengejar dia pula...budak kecik sorang ni dari dalam perut lagi hingga sekarang ni,asyik la ke Legoland saja sampai besar la jawabnya membesar di Legoland...

p/s petang ni mungkin bawa Awisy ke Legoland lagi...

7 comments:

  1. sama membesar dengan legoland gamaknya si Awisy tu :)

    ReplyDelete
  2. menarik tempat ini.....tak pernah pergi lagi.....

    ReplyDelete
  3. Apa yang ada kat sana ya? Saya dengar tambang dia agk mahal jugak kan.. Hmm, tp still hrap satu hri nnti dpt msuk sndiri.

    ReplyDelete
  4. bestnya dapat pergi legoland..^^

    ReplyDelete
  5. bestnya.dh bsr dh awisy ni...

    ReplyDelete
  6. untung btul awisy dpt berjalan saja.
    abg shark x sampai2 legoland tue.
    hehe.

    ReplyDelete