13 July 2013

# aneh n pelik

Taman Bunga Paling Ajaib "Miracle Garden Dubai"

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...

Dalam mama BW pagi terjumpalah satu entri menarik dan cantik dari blogger Borakkosong ini dan mama ingin berkongsikan dengan kekawan semua betapa indah,menarik,cantik dan ajaibnya taman bunga ini...jom kita tengok gambar-gambarnya...


Di dalam taman ini terdapat 25 jenis bunga tumbuh di atas 72000 meter persegi hamparan rerumput...bermacam-macam bentuk ukiran bunga yang ada di sana ada yang berbentuk hati,pramid,flower gate dan macam-macam lagi...


memang sejuk mata memandang akan keindahannya itu kalau la kita dapat pergi ke sana dan melihat sendiri pasti memori indah itu tak akan dapat kita lupakan selama-lamanya...  


Pada mulanya taman bunga ini dibuat untuk Hari Kasih Sayang beberapa bulan lalu dan  bunga-bunga ini menjadi sangat suburnya kerana musim dingin yang meliputi Dubai ternyata sangat baik untuk pertumbuhannya...tapi sayangnya taman yang indah ini akan ditutup pada penghujung musim panas tahun ini...alangkah bestnya kalau kita dapat ke sana menikmati keindahannya sebelum taman bunga ini ditutupkan...

8 comments:

  1. Cantiknya....macam2 warna ada....

    ReplyDelete
  2. Cantik sungguh. Nasiblah jauh ;)

    ReplyDelete
  3. kat dunia camtu je kita dah sangat kagum, mcm manalah indahnya kt syurga nanti ye, tak terbayang dek mata

    ReplyDelete
  4. adeh..
    sakit gak mata tgk warna warni nie..
    Dubai ni mcm2 ada..

    ReplyDelete
  5. cantiknya mama.... penuh warna warni

    ReplyDelete
  6. mmg cantik la mama..colourful..ceria ..

    ReplyDelete