01 July 2013

# filem drama

Tak Sabar Nak Tahu Kesudahan Teduhan Kasih

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum..

Geram betul hati mama bila tengok drama Teduhan Kasih episod yang lepas hari tu sebabnya Ehsan telah diperangkap oleh Ayu dan telah ditangkap basah akhirnya...geram ! geram ! apalah nak jadi dengan peel jahat si Ayu ni tak sudah-sudah menyakiti hati si Iffa tu...


p/s tak sabar nak tahu kesudahan ceritanya pada minggu akhir ini...

12 comments:

  1. Ros pun tak sabar ni.. hihi.. tapi geram sungguh kak Ayu!

    ReplyDelete
  2. Tula mama. Nina pun geram ehsan kena cekup. Awatlaaa p kuar time bini tgh sakit. Grrrrrr

    ReplyDelete
  3. hihi..sme la mama..xsbr nk tgu kesudahan dia...mst jd mereng si ayu ni nnti..hihi

    ReplyDelete
  4. Saya pun xsabar kak.. :D

    ReplyDelete
  5. salam mama,tak taulah sempat ke tak tengok hari nie.

    ReplyDelete
  6. tak sabar nk tengok ptg ni.geram betul dgn perangai ayu ngan kakak dia..tapi lakonan dorg mmg best la kan

    ReplyDelete
  7. same lah..geram je tengok si ayu nie haishhhh

    ReplyDelete
  8. sy pun same skit ati tgk...huh

    ReplyDelete
  9. btol tu mama. watak ayu tu mmg jahat la. sanggup buat apa saja untuk kepuasan diri.

    ReplyDelete
  10. Assalamualaikum....

    Cerita Melayu memang dah terlalu lama ada ciri2 yang merosakan akidah generasi muda Islam. Juga terlalu banyak menunjukkan dan mempromosikan maksiat secara langsung dan tak langsung. Sekadar "mengikut" kehendak skrip pengarah adalah sangat tidak berbaloi jika nak dibandingkan kewajiban mengikut skrip "Allah SWT".... Dalam skrip suami isteri tetapi hakikatnya bukan dan kita seolah-olah merelakan maksiat berlaku... Dalam pemerhatian saya, drama "bangsa" lain lebih menaikkan imej bangsanya sendiri tetapi drama/filem orang Melayu menunjukkan kebodohandan keruntuhan moral bangsa sendiri...

    Ada juga filem atau drama yang kononnya berteraskan keIslaman tetapi masih berlaku maksiat sesama pelakon. Moga drama Melayu selepas ini tidak lagi menggunakan elemen sebegini.

    Saya bukan niat nak berlagak baik tetapi saya cuba menyampaikan perkara baik agar tertunai tanggungjawab sebagai seorang muslim iaitu menyampaikan kebaikkan dan menghidari keburukan...

    Buat Duit Dengan Menulis

    Liga FAM:Melaka FA lwn P.Pinang FA | 5 Julai 2013

    HARAM BERKAHWIN WANITA SATU PEJABAT : Benarkah?

    ReplyDelete
  11. hu3...tak sempat nak tgk......

    ReplyDelete